انواع محلول رسوب بردار میتره
1403/07/22 0

میتره محلول رسوب بردار

میتره راهکاری برتر برای مقابله با رسوب در صنایع مختلف می باشد. میتره محلول رسوب‌بردار، محصولی انقلابی از شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان، جایگزینی کارآمد برای روش‌های سنتی رسوب‌زدایی است. این محصول با غلبه بر محدودیت‌های روش‌های فیزیکی و شیمیایی موجود، راه حلی جامع برای مشکل رسوب در صنایع مختلف ارائه می‌دهد.

جلوگیری از تشکیل رسوب با محلول رسوب زدای میتره
1403/07/10 0

ضد رسوب میتره

حدود یک دهه است که محلول ضد رسوب جدیدی وارد بازار شده، ضد رسوبی که نقش مهمی در محافظت از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در مقابل تشکیل رسوبات دارد. این محصول تخصصی میتره نام دارد و اختراع نوین شرکت آبریزان می باشد.

اهمیت مدیریت آب در صنایع فولادی و تصفیه آب در صنایع مختلف
1403/07/10 0

استفاده موثر از منابع آب در صنعت فولاد

صنعت فولاد از مقادیر زیادی آب استفاده می کند. با این وجود مقدار بسیار کمی مصرف می شود، زیرا اکثر آب استفاده مجدد شده یا به منبع باز می گردد. آب نه تنها در عملیات خنک سازی، بلکه در فرایندهای دیگر مانند پاک کردن رسوبات و تمیز کردن گرد و غبار استفاده می شود.

نحوه رسوب برداری آب شیرین کن ساحلی با میتره سرد
1403/06/20 0

رسوب برداري آب شيرين كن ساحلي (MED)

يكي از روشهاي توليد آب شيرين جهت مصارف صنعتي، استفاده از آب شيرين كن هاي چند مرحله اي حرارتي به منظور شيرين سازي آب دريا ميباشد. با توجه به بالا بودن تركيبات محلول و نامحلول در آب دريا و همچنين شوك دمايي بالا در پكيج هاي آب شيرين كن، رسوب گذاري در اين پكيج ها غير قابل اجتناب ميباشد. به همين دليل ميبايست رسوب برداري دوره اي ازدستگاههاي آب شيرين كن انجام گردد.

رسوبات آب در بخش صنعت
1403/06/10 0

ذخایر آب کره زمین

آب مایه حیات و تداوم زندگی موجودات زنده و همچنین عامل اساسی در پیدایش اجتماعات و تمدن‌های بشری است. امروزه حجم کل آب‌کره‌ زمین که منبع زندگی تمام موجودات به شمار می‌رود از زمان تشکیل تاکنون، تقریباً ثابت و غیرقابل تغییر مانده است. این منابع آب حدود ۵/۴ میلیارد سال پیش به وجود آمده است.