نحوه رسوب برداری آب شیرین کن ساحلی با میتره سرد
10/09/2024 0

Coastal freshwater sediment removal (MED)

يكي از روشهاي توليد آب شيرين جهت مصارف صنعتي، استفاده از آب شيرين كن هاي چند مرحله اي حرارتي به منظور شيرين سازي آب دريا ميباشد. با توجه به بالا بودن تركيبات محلول و نامحلول در آب دريا و همچنين شوك دمايي بالا در پكيج هاي آب شيرين كن، رسوب گذاري در اين پكيج ها غير قابل اجتناب ميباشد. به همين دليل ميبايست رسوب برداري دوره اي ازدستگاههاي آب شيرين كن انجام گردد.

رسوب زدایی تاسیسات صنعتی
08/09/2024 0

Sediment and problems caused by it in facilities

زمانی که از آب به عنوان یک سیال حرارتی استفاده می شود، املاح و سختی موجود در آب بر اثر شوک دما جدا شده و بر روی سطوح نشست کرده و رسوب ایجاد می شود. این رسوبات از مهم ترین عوامل فرسایش و خوردگی در تاسیسات حرارتی و برودتی هستند.

ضد خوردگی تجهیزات مسی
18/08/2024 0

Copper anti-corrosion

ضد خوردگی مس محصول فوق ¬العاده¬ موثری می باشد که باتوجه به کاربرد مس در صنایع مختلف، ¬سلامت و طول عمر سیستم را تضمین می نماید.

None
01/08/2024 0

Corrosion process

خوردگی فلزات فرآیندی است که در آن فلزات به اعداد اکسایش اصلی خود می‌رسند. درحقیقت، خوردگی فلزات یک واکنش اکسایش و کاهش است که در آن، فلز توسط محیط اطراف خود اکسید می‌شود. به طور معمول،‌ اکسیژن هوا در این فرآیندها نقش اکسنده دارد.

None
01/08/2024 0

Oxygen scavengers

اکسیژن زدا ، اکسیژن اسکونجر ، جاذب اکسیژن ، آنتی اکسیژن یا ( oxygen scavenger ) به منظور حذف اکسیژن در صنایع گوناگون استفاده می شود. ماده اکسیژن زدا با اکسیژن محلول واکنش نشان داده و از احیا شدن اکسیژن به یون های هیدروکسید جلوگیری نموده و به این ترتیب به عنوان بازدارنده خوردگی عمل می کند.

آنتی فوم واحد آمین
28/07/2024 0

Amine unit antifoam

Chemicals that create instability on the floor and cause the foam to break are called antifoam or defoamer. These materials are used to prevent the production and construction of foam.