ضد رسوب میتره

جلوگیری از تشکیل رسوب با محلول رسوب زدای میتره

تشکیل رسوب در سیستم های دارای گردش آب

رسوب معضلی است که تمام سیستم­هایی را که به آب نیاز دارند درگیر می­کند. باتوجه به پیامدهای تشکیل رسوب که شامل تحمیل هزینه های رسوب برداری، افزایش انرژی مصرفی تجهیزات و کاهش عملکرد و عمر مفید سیستم های سرمایشی و گرمایشی واحدهای تولیدی می باشند، در حال حاضر بهترین راه حل پیشنهادی به تمام صنایعی که حیات آنها  وابسته به این سیستم ها است، استفاده از محصولاتی می باشد که مانع از تشکیل انواع رسوبات گردد.

 

رسوب برداری با محلول های تخصصی میتره

 

محافظت از سیستم های گرمایشی و سرمایشی با میتره

حدود یک دهه است که محلول ضد رسوب جدیدی وارد بازار شده، ضد رسوبی که نقش مهمی در محافظت از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در مقابل تشکیل رسوبات دارد. این محصول تخصصی میتره نام دارد و اختراع نوین شرکت آبریزان می باشد.

ما سعی نموده ایم ضد رسوبی بسازیم که بتواند با بهترین بازدهی نقش خود را بازی کند و بهترین عملکرد و کارایی را از خود نشان دهد.

کاربرد انواع محصولات میتره

اگر به لیست محصولات شرکت آبریزان نگاهی بیندازید کاملا متوجه می­شوید که محصولات این شرکت برای همه صنایع در نظر گرفته شده است.

تفاوتی نمی­کند شما در چه حوزه­ای فعال هستید، هرکجا که برج های خنک کننده وجود دارند، دیگ های بخار کار می­کنند، با دستگاه های آب شیرین ­کن سروکار دارید یا موتورخانه وجود دارد و یا هر سیستم گرمایشی و سرمایشی دیگر، متخصصین ما برای همه به ­طور تخصصی محصولی تولید کرده ­اند که می توانید نمونه های آنها را مشاهده کنید.

 

مزایای استفاده از ضد رسوب میتره

این یک ادعا بدون پایه و اساس نیست که متخصصین ما ضد رسوب میتره را جهت خدمت ­رسانی به صنعت کشور فرموله و اختراع کرده اند. ما با آگاهی به این امر که تنها عملکرد و بازدهی بالا و صرفه­ جویی در هزینه ­ها می­ تواند در شرایط کنونی تولید را مقرون­ به­ صرفه نماید، اقدام به تولید این محصول نموده ایم، ادامه فروش و یا افزایش آن بدون داشتن محصولی با قیمت تمام شده پایین در عین برخورداری از کیفیت بالا و در نتیجه قیمت ­گذاری مناسب در حد یک سخن باقی می­ماند.

 

رسوب برداری و تمیزکاری کامل با محلول میتره

 

لازم می­دانیم در انتهای مبحث حقایقی را که لزوم ساخت ضد رسوب میتره را برای ما عیان کرد بیان نماییم.

 

پیشگیری از تشکیل رسوب در تاسیسات

پیشگیری از تشکیل رسوب بهتر از درمان است. استفاده از انواع رسوب­ گیر مانند اسید سلامت نیروی انسانی را به خطر می ­اندازد و هر واحدی را ملزوم می نماید به فکر تجهیزات کامل جهت تامین ایمنی کارگران باشد که خود هزینه­ بر است، لذا شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان با اختراع ضد رسوب میتره بسیاری از هزینه های تعمیرات و تعویض تاسیسات را حذف کرده و با کاهش چشمگیر رسوبات در تجهیزات صنایع دارای گردش آب، باعث افزایش بهره وری تاسیسات در صنایع شده است. بسیاری از صنایع در ایران و کشورهای اطراف درحال استفاده از محصولات میتره می باشند و تمامی شرکت ها بصورت کتبی رضایت خود را نسبت به محصولات میتره اعلام کرده اند.

 

رسوب زدایی بدون متوقف کردن سیستم گردش آب

حقیقتی مهم و تاثیرگذار دیگر، افزایش هزینه ­های پیاده کردن سیستم ­ها در واحدهایی است که سیستم آنها درگیر رسوب شده است. هنگام استفاده از اسید برای رسوب­ زدایی باید سیستم متوقف شود که این امر در این شرایط اقتصادی تحمیل هزینه اضافی است. لذا ضد رسوب میتره با ممانعت از تشکیل رسوب از انجام چنین هزینه هایی جلوگیری می­کند. تیم مدیریت پروژه آبریزان رسوب زدایی بدون متوقف کردن سیستم گردش آب را در بسیاری موارد انجام داده است.

 

افزایش مصرف انرژی با افزایش رسوبات

حقیقت سوم به مصرف انرژی باز می­ گردد، هزینه مصرف انرژی در واحدهایی که رسوبات سیستم آنها را درگیر کرده است بالا میباشد، زیرا تبادل حرارتی با وجود رسوبات مشکل بوده و انرژی زیادی برای  عملکرد بالا نیاز است، لذا ضد رسوب عالی لازم است تا سیستم درگیر رسوب نگردد.

امید است عرضه محصولات ضد رسوب میتره خدمت موثری به شما باشد.

    اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای درج نظر می بایست لاگین کنید

مقالات مرتبط

معنی واژه باستانی میتره چیست؟
1403/07/08

میتره چیست؟

این واژه نام محصولاتی پیشرفته است با خواص رسوب برداری، ضد رسوب و ضد خوردگی که جهت کمک به بهینه سازی مصرف انرژی و حل مشکلات رسوب و خوردگی در سیستم‌های آبی صنعتی تولید گشته است. نام "میتره" از واژه باستانی "میترا" گرفته شده که به معنای پیمان، دوستی و خورشید است. این نام نشان دهنده تعهد سازندگان میتره به ایجاد رابطه‌ای دوستانه بین صنعت و آب است.

میتره خودرویی چیست و کاربردهای میتره خودرویی چیست؟
1403/07/09

میتره خودرویی

میتره خودرویی در زمانی که رادیاتور کار می‌کند اضافه می‌شود و رسوب‌زدایی را به‌خوبی انجام میدهد، این محلول فوق‌العاده از تشکیل رسوب جدید جلوگیری می‌کند. میتره خودرویی با فورمولاسیون جدید وارد بازار صنعت خودرویی شده است. این محلول قرار است از سیستم خنک کننده موتور خودرو شما محافظت نماید.

شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان با برند میتره
1403/07/09

شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان

شرکت دانش بنیان پژوهشی صنعتی آبریزان واقع در پارک علم و فناوری فارس، با تولید بیش از 180 محصول تخصصی و عمدتا انحصاری در زمینه بهسازی شیمیایی آب ها و پساب های صنعتی با برند تجاری میتره بیش از بیست سال فعالیت دارد. محلول های این شرکت دارای انواع مختلف با کاربردهای متفاوت می باشند.