جلوگیری از تشکیل رسوب با محلول رسوب زدای میتره
1403/07/10 0

ضد رسوب میتره

حدود یک دهه است که محلول ضد رسوب جدیدی وارد بازار شده، ضد رسوبی که نقش مهمی در محافظت از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در مقابل تشکیل رسوبات دارد. این محصول تخصصی میتره نام دارد و اختراع نوین شرکت آبریزان می باشد.

شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان با برند میتره
1403/07/09 0

شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان

شرکت دانش بنیان پژوهشی صنعتی آبریزان واقع در پارک علم و فناوری فارس، با تولید بیش از 180 محصول تخصصی و عمدتا انحصاری در زمینه بهسازی شیمیایی آب ها و پساب های صنعتی با برند تجاری میتره بیش از بیست سال فعالیت دارد. محلول های این شرکت دارای انواع مختلف با کاربردهای متفاوت می باشند.

میتره خودرویی چیست و کاربردهای میتره خودرویی چیست؟
1403/07/09 0

میتره خودرویی

میتره خودرویی در زمانی که رادیاتور کار می‌کند اضافه می‌شود و رسوب‌زدایی را به‌خوبی انجام میدهد، این محلول فوق‌العاده از تشکیل رسوب جدید جلوگیری می‌کند. میتره خودرویی با فورمولاسیون جدید وارد بازار صنعت خودرویی شده است. این محلول قرار است از سیستم خنک کننده موتور خودرو شما محافظت نماید.

معنی واژه باستانی میتره چیست؟
1403/07/08 1

میتره چیست؟

این واژه نام محصولاتی پیشرفته است با خواص رسوب برداری، ضد رسوب و ضد خوردگی که جهت کمک به بهینه سازی مصرف انرژی و حل مشکلات رسوب و خوردگی در سیستم‌های آبی صنعتی تولید گشته است. نام "میتره" از واژه باستانی "میترا" گرفته شده که به معنای پیمان، دوستی و خورشید است. این نام نشان دهنده تعهد سازندگان میتره به ایجاد رابطه‌ای دوستانه بین صنعت و آب است.