میتره خودرویی

میتره خودرویی چیست و کاربردهای میتره خودرویی چیست؟

میتره خودرویی چیست ؟

میتره خودرویی با فورمولاسیون جدید وارد بازار صنعت خودرویی شده است. این محلول قرار است از سیستم خنک کننده موتور خودرو شما محافظت نماید. از همان زمانی که خودرو اختراع شد و موتور به عنوان محرک آن شروع به کار کرد، این موتور برای انجام وظیفه خود نیاز به سوخت داشت.

 

میتره خودرویی ضد رسوب و ضد خوردگی جهت محافظت از رادیاتور خودرو

 

کاربرد میتره خودرویی

میتره خودرویی باتوجه به این حقیقت اختراع شده است که موتور برای به حرکت درآوردن خودرو نیاز به انرژی دارد و این انرژی را از طریق سوزاندن سوخت تامین می‌کند. سوختن سوخت سبب تولید گرما می شود، به‌طوریکه اگر شما با سرعت 90 کیلومتر در ساعت حرکت کنید در هر دقیقه چهار هزار انفجار بر اثر اشتعال مخلوط هوا و سوخت اتفاق می‌افتد، باتوجه به چنین حجم عظیمی از جرقه‌هایی که منجر به سوختن سوخت می‌شود، کاملا  مقدار حجم گرمای تولید شده در یک ساعت قابل تصور است.

 

چرا از میتره خودرویی استفاده کنیم؟

این حجم گرمای تولید شده توسط موتور خودرو می‌تواند به موتور آسیب زیادی برساند، لذا استفاده از سیستمی که این گرما را تعدیل نماید برای هر خودرویی ضروری است. بدین ترتیب به لزوم استفاده از میتره خودرویی رسیده ایم.

رادیاتور خودرو همان وسیله‌ای است که با کمک  گردش آب، گرمای تولید شده را به تعدیل رسانده و موتور را خنک نگه میدارد. در حقیقت ما با میتره خودرویی به کمک موتور شما می‌آییم.

ما می خواهیم رادیاتور سالم با طول عمر بالایی داشته باشید.

ما با همراهی متخصصان خود محلولی تولید کردیم که به کمک سیستم خنک‌کاری خودور می‌آید، سیستمی که با کمک مایع کار خود را انجام می‌دهد.

 

میتره خودرویی محافظ رادیاتور خودرو شما

 

سفارش میتره خودرویی برای انواع خودرو

میتره خودرویی اصل براساس این واقعیت عرضه می‌گردد که رادیاتور خودرو باتوجه به سروکار داشتن با آب، بعد از مدتی با رسوب آهک و خوردگی روبرو می‌شود و این به معنی کاهش طول عمر رادیاتور و عدم کارکرد مناسب آن است، بنابراین اگر میتره  اصل باشد رسوب‌زدایی به صورت عالی انجام می‌شود و گردش آب همچنان به خوبی ادامه می‌یابد و حرارت  به درستی انتقال می‌یابد.

 

استفاده از میتره خودرویی در رادیاتور

میتره خودرویی در زمانی که رادیاتور کار می‌کند اضافه می‌شود و رسوب‌زدایی را به‌خوبی انجام میدهد، این محلول فوق‌العاده از تشکیل رسوب جدید جلوگیری می‌کند.

میتره همان کیمیایی است که در روزهای کنونی که هزینه تعمیر و تعویض سیستم خنک کننده بسیار بالاست، خیال شما را آسوده می‌کند.

میتره خودرویی محصول تولیدی شرکت ابریزان

 

تفاوتی نمی‌کند خودروی شما سبک است و یا سنگین، ما میتره را برای همه خودروها ساخته‌ایم. کافی است یک بار امتحان کنید.

ما محلول میتره خودرویی خود را تست کرده و از کیفیت و عملکرد آن مطمئنیم.

 

 

    اشتراک گذاری :

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای درج نظر می بایست لاگین کنید

مقالات مرتبط

معنی واژه باستانی میتره چیست؟
1403/07/08

میتره چیست؟

این واژه نام محصولاتی پیشرفته است با خواص رسوب برداری، ضد رسوب و ضد خوردگی که جهت کمک به بهینه سازی مصرف انرژی و حل مشکلات رسوب و خوردگی در سیستم‌های آبی صنعتی تولید گشته است. نام "میتره" از واژه باستانی "میترا" گرفته شده که به معنای پیمان، دوستی و خورشید است. این نام نشان دهنده تعهد سازندگان میتره به ایجاد رابطه‌ای دوستانه بین صنعت و آب است.

شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان با برند میتره
1403/07/09

شرکت پژوهشی صنعتی آبریزان

شرکت دانش بنیان پژوهشی صنعتی آبریزان واقع در پارک علم و فناوری فارس، با تولید بیش از 180 محصول تخصصی و عمدتا انحصاری در زمینه بهسازی شیمیایی آب ها و پساب های صنعتی با برند تجاری میتره بیش از بیست سال فعالیت دارد. محلول های این شرکت دارای انواع مختلف با کاربردهای متفاوت می باشند.

جلوگیری از تشکیل رسوب با محلول رسوب زدای میتره
1403/07/10

ضد رسوب میتره

حدود یک دهه است که محلول ضد رسوب جدیدی وارد بازار شده، ضد رسوبی که نقش مهمی در محافظت از انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی در مقابل تشکیل رسوبات دارد. این محصول تخصصی میتره نام دارد و اختراع نوین شرکت آبریزان می باشد.